🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اتحاد

(ثبت: 6548) شهریور 10, 1397 

 

 

” عشق “

شاخه های شوخی بود

ا ز شوق  

شور و شرر

هرم و حلاوت

به جان یخم می ز د…

پیچ ، پیچ ، خم اندر خم

در شعله ، شعله  ی خود

گمم می کر د…

اصلا ،خاکستر

بر بادم می داد ، صَر ، صَر

و

این زمان

در آغوش عشق

معشوق می شدم…

یکی

“فقط”

 

#اکبر رشنو

 

bijade-jonoon@

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):