🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اتحاد

(ثبت: 215072) شهریور 29, 1398 
اتحاد

وقتی غزلم
چامه و چکامه ی نغز و تر
می چکم
یعنی : تو
نسیم موافق می وزد
بر بادبان شکسته ام
بر اژدها گون امواج
بی سراکان
به مقصدمی دوم
یعنی : تو
وقتی
روی همه چیز خط می کشم
و
چشم دوخته به تنها ماه چهاردهم پر درخششم
یعنی : تو
وقتی
تا سحر ستاره می شمارم
بیداری می کشم
برپشت پلک بیقراریم
تافرشی از قرمزم چونان شفق به پایت بریزم
یعنی : تو
وقتی
نخلی بلند
در حلاوتی بکرارجمند
منقوش
برجسته روی مردمکم
یعنی : تو

اصلا
وقتی روی بیخودم
قلم می کشم
سماجت سبز سروی سخی
می روید در آبان دو چشمم
و
سراسرتشنگی صحرای عشقم
همه ی این مجنونی
یعنی : تو

پ . ن

“جمله معشوقست و عاشق پرده ای”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 29, 1398

    سلام استاد

    وقتی شعرت را می خوانم
    به شادی ام
    تو…

    عالی ست

    در پناه خدا

    یعنی تو 🌿👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا