🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اثبات خدا

(ثبت: 233246) آبان 26, 1399 

 

گفتار تمام فقها مدح و ثناست

موضوع تمام درس اثبات خداست

پس کی همگی دست ز صحبت بکشیم

کاری بکنیم که کارها حکم خداست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 26, 1399

    درود بر شما

    هماره در سایه لطف خدا باشید و بسرایید

    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا