🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احرار 2

(ثبت: 267700) بهمن 23, 1402 

 

ما دامن حرص و طمع را گسسته ایم
در محفل بوذر و سلمان نشسته ایم
آنجا که سفره های طمع پهن گشته اند
با طعم روزه از این دام رسته ایم

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 23, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

    • مصطفی مروج

      بهمن 23, 1402

      هزاران سلام و سپاس خواهر گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا