🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اختلاسگران

(ثبت: 233876) آذر 19, 1399 

 

گرگها ، ای آشنا با بیشه ها
شب سحر شد در خروش ریشه ها

ریشهاتان گرچه صوری می نمود
ننگتان باد از همه اندیشه ها

رسم و آیین شما نامردمی ست
دستتان در زیر تیغ و تیشه ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 19, 1399

    سلام

    آفرین بر شما
    خوب بود

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا