🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ادامه دهید!

(ثبت: 252154) مهر 25, 1401 

 

هر گناهی، خطای شیطان است

بری از ساحت بزرگان است

اعتراضات داخلی هم که

کاری از دشمن هوسران است

تا خطوط، این چنین نمایان است

کار تحلیل نیز آسان است

در مسیر خِرَد، ادامه دهید!

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

 

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    مهر 25, 1401

    سلام و درودتان سرکار خانم نوری ارجمند و سپاس فراوان از تحلیل کارشناسانه ی شما بزرگوار
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

نظرها 10 
  1. امیر اصلانی

    مهر 25, 1401

    ساختاری نو و دلنشین .

    نکته های روان‌شناختی و جامعه‌شناختی اثر را هم از زاویه نگاه بانو نوری

    خواندم و بهره بردم

    درود و سپاس از هر دو بزرگوار

    شادان و نویسان باشید 💐💐💐💐💐💐

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 25, 1401

      درود و سپاس از لطف شما بزرگوار
      💐💐💐💐💐💐💐

  2. سینا ورمزیار

    مهر 25, 1401

    درود جناب رضاپور ، عالی بود . واقعیت تلخ امروز اجتماع ما همین است . فرافکنی مداوم توام با ناتوانی در تحلیل موضوعات . 🌺👌👏 قلمتون فروزان و به امید روزهای روشن

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 25, 1401

      درود و سپاس تان جناب ورمزیار، امید، همراه زندگی شما بزرگوار 🌺🌺🌸🌸

  3. نسرین حسینی

    مهر 25, 1401

    واقعیتی تلخ جناب رضاپور
    درودها برشما 🌺🌺❤️❤️

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 25, 1401

      درود ها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      🌺🌺🌺❤️❤️

  4. جواد مهدی پور

    مهر 26, 1401

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد رضاپور گرامی

    از اثر باشکوهتان بهره مند شدم

    آلحق که شعری پیشرو و دارای معانی ارزنده است

    سر بلند باشید به مهر

    درود هااا

    🙏🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 26, 1401

      به به! سلام و درود و ارادت
      جناب دکتر مهدی پور عزیز

      بسیار سپاسگزارم
      کجایید؟ بزرگوار!
      درودها و سپاس ها یتان
      ❤️🙏🌹

  5. سیاوش آزاد

    آبان 3, 1401

    سلام
    فعلا سکوت را اتخاذ می نماییم تا در ادامه چه پیش آید امید که دوستان ادامه ندهند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا