🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ادمها

(ثبت: 1134) فروردین 15, 1395 

ادمها باهم و تنها

هرکدوم کوهی معما

بعض ها ساده زیبا دل

الهی نباشه مشکل 

بعضی ها غمهاشون پنهان

ظاهرشون شادو خندان

ادمها عجیب غریبن

دنیا را سادگی دیدن

خاطراتشون راز دل

دلهاشون بزرگ و خوشگل

بعضی ها خیلی دل مردن

به غصه ها پناه بردن

گوشه گیرو خیلی تنها

غرق شدن بدجور تو غمها

بدبین و همیشه نالان

خدایا رحم به انان

بعضی ها اتیش بیارن

به زندگی بد میارن

راستی را دروغ می کارن

عاقبت خوب ندارن

خدایا اهل کن تو انها 

نباشه بدی تو دنیا

بعضی ها مظلوم و ساکت

زندگیشون مثل ماکت

زیبا و پراز قشنگی

اروم و همش یه رنگی 

خدایا توباش یارشون

همیشه باش همراهشون

ادمها مثل یه جورچین

بدو خوبش حکمتی بین

گلهای خوبی را بچین

خار بدی ها را نبین 

????????????????????????????????????????????????95/1/15????????????????????????

#فاطمه_اکرمی_دلنگار