🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از احوالم نپرس!

(ثبت: 230624) مرداد 28, 1399 

 

– از احوالم نپرس!

از احوالم می پُرسی؟
آه!
–سوگوارم،
سوگوار!
مگر نمی‌بینی آتش گلوله،
سینه‌ی گل را دریده است؟
و پائیزی وحشتناک
بر تن باغ چنگ می‌زند؟
و دارد
مرگِ درخت‌های جوان
دانه دانه رقم می‌خورد؟
امروز؛
چهار خواهر معصوم را
گستاخی خدانشناس عریان کرد

سوگوارم
سوگوارِ زخم‌های وطنم!
سوگوار حلبچه ی مسموم
و کوبانی ویران،،،
سوگوار کوردستانم.

–حالم را
نپرس!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا