🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از دلتنگی

(ثبت: 5094) آذر 11, 1396 

به دندان می‌فشارم

پیراهن‌ات را

و دستهایم

بالا می‌رود

تسلیم.

کوشیدم

تکه‌هایی از تو را

به خاطر بسپارم

یا بوی عطرت

درمشامم بماند

کوشیدم از دلتنگی‌ام بگویم

دیواری

که آجر به آجر

بالا می­ آید

حائل می‌شود بین ما

و بادها….

که می‌روبند  مرا از رویای تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 12, 1396

    سلام و عرض ارادت محضرتان استاد گرامی بانو نوری ارجمند

    از شعر بسیار زیبایتان لذت بردم

    عالی می سرایید

    هنرمندانه و نغز و دلنشین

    زنده باشید به مهر

  2. مهران اسدپور

    آذر 12, 1396

    درود و دستمریزاد …

    بسیار زیبا و موثر…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا