🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از رنجی که می بریم

(ثبت: 228636) تیر 17, 1399 

 

ما برای سوختنها آمدیم

نی برای خواستنها آمدیم

نامدیم تا یک به یک گنجی بریم

آمدیم از بهر غم رنجی بریم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما.
    کوتاه اما عمیق.
    آفرین استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا