🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 268660) فروردین 7, 1403 

 

آسمان بارید و در رگ‌های صحرا عشق جاری شد
چشمه‌ی جان‌آفرین در باغ،گرم آبیاری شد

پیکر خشکیده‌ی دشت عطش‌آلود بی حاصل
با ترنمهای باران بهار از زخم عاری شد

بار دیگر بلبل مست غزلخوان در کنار گل
هم‌نوا با قُمری و گنجشک و تیهو و قناری شد

بر تن عریان باغ نیمه جان مست پژمرده
پوششی از مخمل رنگین کمان نو بهاری شد

بانوای دلکش هرناودان برگوش عابرها
بانگ شورانگیز تار و دف طنین اندازو ساری شد

بادفروردین ورق زد برگ‌های تیره‌ی غم را
دفتر دل پاک ،ازتصویرهای سوکواری شد

کاش می‌شد بست راه آفت نیرنگبازان را
تا به گلهای صداقت در وطن هردم بهاری شد

سه شنبه ۷فروردین ۱۴۰۳

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1403

    کاش می‌شد بست راه آفت نیرنگبازان را
    تا به گل‌های صداقت در وطن هردم بهاری شد

    سلام‌جناب یغمایی عزیز

    سال نو‌ مبارک

    بسیار زیبا و دلنشین است

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 7, 1403

    دفتر نقاشی دل پاک از عکس سوگواری شد
    درود جناب یغمایی
    ماندگار باشید دلتون شاد 🌹🌹

  3. برهان جاوید

    فروردین 9, 1403

    درود جناب صفایی ارجمند
    بسیار زیبا
    رقص قلمتان جاوید
    🌺🌺🌺👏👏👏

  4. مدینه ترکاشوند

    فروردین 21, 1403

    درود بر استاد
    ماشاالله به این قلم،عااالی
    قلمتان نویسا،لذت وافر بردم👏🌺👏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا