🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسلام ابوسفیانی

(ثبت: 253785) آذر 22, 1401 

 

چهره ها خوش ظاهر و باطن همه زنگار سخت
قلبها آلوده و فطرت فراموش , روی تخت
البسه تلبیس و رنگارنگ و مملو از ریا
گفته ها خالی ز هر مغز و مفاهیم , بی حیا
روی انگشتان پر از انگشتری تسبیح بدست
بر لبش ذکر دروغین می کند در کنج بست
در میان مردمان ظاهر صلاح و رنگ نگ
نوکر نفس و اجیر شهوت و در دل چو سنگ
نزد مردم او نمی نوشد شراب و شهد و شور
در خفا او می خورد خون از یتیمان تا به گور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 22, 1401

    درود بر شما

    این اثر فاخرتان زیبا و پر از نکات ارزنده و واقعی

    زینده باشید به مهر

    🙏👏👏👏👏

  2. مهرداد مانا

    آذر 22, 1401

    سلام
    توصیفی بود از مدیریت و خلافت امروز مملکت

    دستتان مریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا