🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیر

(ثبت: 250056) مرداد 23, 1401 

 

ماهی ام افتاده در مرداب تار
لایه لایه در لجن , انبوه مار
تا به کی باشم اسیر این دیار
می چکد اشکم به شوق انتظار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 23, 1401

    کوتاه و قابل تامل
    درودها🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا