🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشتباه

(ثبت: 218467) آذر 8, 1398 

در حومه ی نان و نام محدود شدیم
دور از خود و خشنودی معبود شدیم

وقتی که به اشتباه خود پی بردیم
آن چه که جناب عشق فرمود شدیم

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 8, 1398

    سلام
    خارج نشدن از قواعد رباعی نویسی و تسلط به ریزه کاری های این قالب
    در کنار مضمون یابی های هوشمندانه
    امکان همیشه لذت بردن از رباعی را از این قلم شریف فراهم می کند
    🍃🌸🍃

  2. سلام

    لا يُلدَغُ المُؤمِنُ مِن جُحرٍ مَرَّتَينِ ؛
    حديث. رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم :
    مؤمن از يك سوراخ ، دوبار گزيده نمى شود

    دست مریزاد استاد

    تقدیمی : 🌈

    با فزونی نان رها از آبرو
    نفس پاکی را خطایی از چه رو

    آن خطایی را که تکراری دلا
    از چه رویی مرتکب ای نیک خو

    ولی اله بایبوردی

    08 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. مينا امينی

    آذر 8, 1398

    ” آن چه که جناب عشق فرمود شدیم ”

    🌸🌸🌸🌸
    درود آقای ساکی
    زیبا قلم زدید
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐

  4. علی معصومی

    آذر 8, 1398

    درود و ارادت
    جناب ساکی نازنین

    ما با جناب عشق اگر هم قدم شویم
    آخر به مقصدی برسانیم راه خویش

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  5. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام مجدد و تقدیم احترام
    جناب آقای محمدعلی ساکی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا