🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار هاشور ۱۸

(ثبت: 255142) دی 28, 1401 

(۱)

دوست داشتنت؛
سکوتی‌ست مبهم!
پنهان در رُزهای سفید
–لابلای انگشتان لطیف‌ات–
ای پریزاده!

(۲)

آنجا که تو باشی؛
در بهشت،
–تخته می‌شود.

(۳)

شمعی فروزان،
در هجوم تندباد
تن به صلح نداد وُ
ایستاده شهید شد.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود و خدا قوت

  2. جواد مهدی پور

    دی 28, 1401

    درود بر شما💐

  3. زهرا آهن

    دی 28, 1401

    درود بر شما

    جنس خیال در شعر های شما خاص است

    چشمه ذوقتان همواره جوشان🌺🌷🙏🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا