🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۱۱

(ثبت: 254374) دی 7, 1401 

[پیشکش به حضرت بانو(س)]

(۱)
دنبال مزارِ مخفی‌ات،
–زهرا جان!
در روضه‌ی سه‌شنبه شب می‌گردم!

(۲)
نام تو قرن‌ها،
–یکه تاز است!
***
نام‌های غیر فاطمه
گمنامی‌ست!

(۳)
ای تو قلبِ قبله!
سوی بقیع می‌کشانی‌ام،
–چرا؟؟!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نقدها
  1. “(۱)
    دنبال مزارِ مخفی‌ات،
    –زهرا جان!
    در روضه‌ی سه‌شنبه شب می‌گردم!
    (۲)
    نام تو قرن‌ها،
    –یکه تاز است!
    ***
    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!
    (۳)
    ای تو قلبِ قبله!
    سوی بقیع می‌کشانی‌ام،
    –چرا؟؟! ”

    آسمانی ترین شعر پاک برای بانوی دو عالم

    چقدر متعالی سرودید

    اجرتان با ام ابیها حضرت فاطمه ی زهرا (س)

    ” نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست! ”

    فوق العاده است این فراز بلند بالا

    باید تکرار کرد

    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!

    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!

    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!

    ….

    دست و دل مریزاد استاد فلاحی گرانمهر

    خیلی به دلم نشست

    زنده باشید به مهر فاطمه س

    درو دهای فراوان نثارتان

    💐🌿🍃🙏🙏❤️❤️👏👏🌹

نظرها
  1. “(۱)
    دنبال مزارِ مخفی‌ات،
    –زهرا جان!
    در روضه‌ی سه‌شنبه شب می‌گردم!
    (۲)
    نام تو قرن‌ها،
    –یکه تاز است!
    ***
    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!
    (۳)
    ای تو قلبِ قبله!
    سوی بقیع می‌کشانی‌ام،
    –چرا؟؟! ”

    🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿

    آسمانی ترین شعر پاک برای بانوی دو عالم

    چقدر متعالی سرودید

    اجرتان با ام ابیها حضرت فاطمه ی زهرا (س)

    ” نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست! ”

    فوق العاده است این فراز بلند بالا

    باید تکرار کرد

    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!

    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!

    نام‌های غیر فاطمه
    گمنامی‌ست!

    ….

    دست و دل مریزاد استاد فلاحی گرانمهر

    خیلی به دلم نشست

    زنده باشید به مهر فاطمه س

    درو دهای فراوان نثارتان

    💐💐💐💐💐💐
    ❤️❤️❤️❤️
    🙏🙏🙏
    👏👏
    🌹

  2. سلام و درود

    چه قدر خوب
    چه قدر عالی

    در پناه خدای زاهرای اطهر شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا