🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۳

(ثبت: 255749) بهمن 13, 1401 

(۱)
بی‌هوده‌ست تسلای مترسکی
میان مزرعه‌ای سوخته،
وقتی خودش
با دست‌های نداشته‌اش
خاکسترش را به باد می‌سپارد!

 

(۲)
باران آمد؛
لب‌های پنجره خیس شد؛
***
چه بوسه‌های آبداری!

 

(۳)
عاشق مزرعه بود اما؛
قار قار بی‌امانِ کلاغ‌ها
فهمِ مترسک را
کور کرده بود!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 13, 1401

    سلام و درود

    مانند همیشه زیبا و قابل تأمل

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا