🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۴

(ثبت: 255956) بهمن 17, 1401 

(۱)

[دیکلوفناک]،،،
نام دیگرِ پدرم بود.
که سال‌ها با دردِ پاهایش؛
–دنبال ما می‌دوید!

 

(۲)

دست از دنیا کشید امّا؛
از ما نه!
پدری که،
دست‌هایش
قوت قلبمان بود!

 

(۳)

من بلوطم،
با هیچ باد و بارانی
ریشه‌های ستُرگم؛
–کنده نمی‌شود!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. الیاس امیرحسنی

    بهمن 17, 1401

    پدر
    درود برشما زانای عزیز🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا