🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۱

(ثبت: 256969) اسفند 15, 1401 

 

(۱)

[به حضرت پدرم]
دلتنگت که می‌شوم؛
شماره ات را می‌گیرم و
ناگاه،،،
یادم می‌افتد
تو که گوشی با خودت نبرده‌ای…
***
و فاتحه‌ای می‌خوانم!

 

(۲)

باران که می‌بارد؛
انگار-
قطره‌هایش،
تکرار “دوستت‌دارم‌”هاست
بر عاشق‌های شهر!.

 

(۳)

حالا،،،
همه‌ی شهر فهمید؛
دلتنگی‌ام،،،
از رفتنِ ناگاه [لیلا] بود!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 15, 1401

    حالا،،،
    همه‌ی شهر فهمید؛
    دلتنگی‌ام،،،
    از رفتنِ ناگاه [لیلا] بود

    سلام و درود

    کوتاه عاسقانه زیبایی ست

    در پناه 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. علی معصومی

    اسفند 17, 1401

    درودها بر سعید جان فلاحی عزیز
    ♡♡♡♡

  3. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 17, 1401

    بسیار عالی بود استاد فلاحی عزیز و گرانمایه درودتان باد ارجمندم

  4. مهدی سیدحسینی

    اسفند 17, 1401

    درود جناب فلاحی
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق
    میلاد بقیه الله الاعظم بر شما مبارک
    🌹🌹

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم

    جناب فلاحی

    دستمریزاد عزیز بزرگوار زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا