🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۶

(ثبت: 258640) فروردین 30, 1402 

(۱)

درخت؛
از ترس ذغال شدن؛
کتاب شد!.

 

(۲)

باران،،،
به نرمی می‌بارد
بر چتر مولتی‌میلیاردر
***
اما،،،
سیلی ویرانگرست
برای مرد کارتن خواب!

 

(۳)

تنهایی،،،
سربازی‌ست کلافه
که اسمش را
روی دیواره‌ی برجک،
رج می‌زند!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 30, 1402

    سلام و درود

    کوتاه های شما همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. فروردین 31, 1402

    .
    همه‌ٔ فصل‌ها آمده‌اند
    همه‌ٔ فصل‌ها رفته‌اند
    و تک‌درختی با باد
    همچنان
    سرگرم گفت‌وگوست

    صدیق.
    .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا