🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۸

(ثبت: 254008) آذر 25, 1401 

(۱)

از خانه‌ای که تو در آن
–نیستی!
و از پنجره‌هایی که بسته‌اند،
بیزارم!

(۲)

تو رسولِ “عشق” ی وُ
میان این قوم هوا پرست
–مطرود!

(۳)

تروریست‌ها هم،،،
از کشتن دست برداشتند.
تو – اما؛
با دوریت
داری می‌کشی‌ام!!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 25, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی
    یکی از دیگری بهتر

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا