🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۹

(ثبت: 254105) آذر 29, 1401 

(۱)

آرمیده به میان تنهایی پر وهم
تو با حضورت چه پنهانی؟!
آه آمدنت،
چه لهجه ی غریبی دارد…

(۲)

اندیشه‌ام،،،
پر است از روزنه‌هایی که؛
سهم اندک‌ام هستند،
از تمامِ روشنایی!

(۳)

باورم نمی‌شود،
غروبی ضخیم
در تنت رخنه کند.

***
تو که همیشه
همسایه‌ی آفتاب بودی!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 29, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    زیبا

    بهره بردم

    زنده باشید

    💐💐🙏🙏👏👏👏👏🌹

    • سعید فلاحی

      دی 3, 1401

      درود بیکران استاد

      🙏🙏🙏❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا