🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشك شوق

(ثبت: 235139) دی 22, 1399 

 

مى ريز از جام برين بر دستهاى خاليم

باران لطفت مى تراود اين حضور خاكيم

هر دم كه داغ شوق تو آتش زند بر جان و تن

اشكم بشويد جرمها بينم صفاى پاكيم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 22, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا