🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعترافی عشق حاصل با بلا

(ثبت: 211912) مرداد 1, 1398 
اعترافی عشق حاصل با بلا

گر چه فریادی زنیم آن روز هان
با کدامین صوت ، فریادی کنان

عاریت صوتی بخواهم من چکار
دلبرم پهلوی من ،من دور از آن

رو به پایان ،خاطری را یادها
گر چه در گردابِ مردابی عیان

می کشم دادی کسی امداد لا
آن چنان دادی کشم هفت آسمان

گوئیا همچون کرانی آشنا
مات و مبهوتی نگاهی بی گمان

سایه سارم هر کجا ابلیس بود
روح اویی ، در وجودم میهمان

گر خدایی در وجودم میهمان
با هوا نفسی که خاطی میزبان

با شیاطین نفس دوری از خدا
انتظاری کی رها این نفسِ جان

جلوتی دارم ولی خلوت نشین
دردها دارم به سنگینی جهان

بینِ ادیان ،دینِ من کاملترین
از نبی آدم شروع تا این زمان

اعترافی ، عشق حاصل با بلا
للولاء را یاد همچون مؤمنان

از شما طالب بلی جامی دلا
والیا ،ده جام را ،نوشم روان

ولی اله بایبوردی

24 / 04 / 1398

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    مرداد 1, 1398

    سایه سارم هر کجا ابلیس بود
    روح اویی ، در وجودم میهمان

    گر خدایی در وجودم میهمان
    با هوا نفسی که خاطی میزبان

    جناب بایبوردی عزیز، ادبیات و زبان قلم شما خاص شماست . هم آهنگی ضربین دارد و هم میزان سرعتش ناگهانی است.
    معنا و مفهوم آثار شما بی نهایت دلنشین است و آموزنده . بنده حقیر بهره بردم و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 1, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      سپاس از حضور سبزتان …با نظر زیبایتان …

      در پناه حق 💐

      🍃🌷🌷🌸🌷🌷🍃

  2. سلام

    گر چه فریادی زنیم آن روز هان
    با کدامین صوت ، فریادی کنان

    عاریت صوتی بخواهم من چکار
    دلبرم پهلوی من ،من دور از آن
    درود استاد
    دوست نزدیکتر از من به من است وین عجب تر که من از وی دورم💐

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 1, 1398

      سلام

      سپاس از همراهی تان…

      نهایت تشکر 🍃

      🌿🍃🌿🍃🌺🌿🍃🌿🍃🌿

  3. درودها استاد ارجمند

    🌿🌺🌺🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 1, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  4. … سلام استاد عزیز

    … با این خیل تضاد
    مانده ام
    که برای کِه بسوزم!
    خاکسترم وقتی
    سرگرمی باد است باد
    بازیچه ی بیداد!
    * * * *
    – پژواره –

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 1, 1398

      سلام

      استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان…

      با تشکر از اشعار زیبایتان

      تقدیمی :

      بازیچه بازی جهانیم
      در پهنه یِ عرش کائناتیم

      دنباله یِ راه عشق پرواز
      سوی ملکوت با صفاییم

      ولی اله بایبوردی

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  5. جواد مهدی پور

    مرداد 1, 1398

    درود بر شما جناب استاد بایبوردی عزیزم

    زیبا ست

    زنده باشید 💐

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 1, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب مهدی پور بزرگوار

      سپاس از همراهی تان …

      در پناه ایزد منّان

      🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  6. نسرین حسینی

    مرداد 2, 1398

    بسیار زیبا بود ودلنشین

    درودها برشما استاد گرامی

    قلمتون ماندگار

    سایتون مستدام

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 2, 1398

      سلام

      خانم حسینی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا