🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعتراف

(ثبت: 240954) مرداد 10, 1400 

– اعتراف:

شعرهايم ساده شده‌اند،،،
یعنی:
کودکانه اعتراف می‌کنم
“دوستت دارم”!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    مرداد 10, 1400

    درودها فراوران
    بر شما عزیز گرانقدر

    عاااالی وارزنده
    شعر ی کوتاه در معنی بلند “دوست داشتن ”
    بیان گردیده
    در سلاست و روانی با زبانی سهل وممتنع

    سزاوار تحسین بلیغ بود

    با ارادت

  2. مسیب عبدلپور

    شهریور 1, 1400

    سلام

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏👏👏👏🌹

  3. کوروش طالقانی

    شهریور 1, 1400

    درودتان

    احسنت
    دستمریزاد

    👏🙏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا