🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امشب تو می آیی

(ثبت: 3736) فروردین 7, 1396 
امشب تو می آیی

     امشب  تو  می آیی و  دل ،  غرق  ِ تماشا می شود

     در سایه  سار  ِ عشق  ِ تو  گل غنچه زیبا می شود

     حال  و   هوای  زندگی    طعم    ِ عسل   دارد  بیا

     عطر  ِ  تمام   ِ  پونه ها    در سایه ها   وا  می شود

     امشب تو می آیی و  من بیخود  زخود تب میکنم

     در  آسمان  ِ  ذهن  ِ من   گلخانه  بر  پا  می شود

     شب  تا سحر سر میکشد  شوق   ِشکفتن دردلم

     در پشت  ِاحساس  ِ غزل  طوفنده  دریا می شود

     امشب تو می آیی و باز   در خانه  میجوشد نفس

     هی خنده بر لب میزنی هی شور و غوغا می شود

     بی تو تمام  ِلحظه ها  احساس  ِپوچ  ِزندگی ست

     پشت  ِ  سکوت  ِ  بی کسی غمخانه  پیدا می شود

     در وسعت  ِ  اندیشه ها  مثل  ِ  طلایی خوش عیار

     عشق  تو  در احساس  ِمن تضمین  ِ فردا می شود

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مسعود رستمزاد

    فروردین 7, 1396

    درود خانم خیاط پیشه

    بسیار زیبا سرودید

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    فروردین 8, 1396

    سلام و عرض ادب

    درود بر شما

    عید تان مبارک

    با ارزوی بهترین ها برای شما

  3. سحر جهانی

    فروردین 8, 1396

    درودبانوی عزیز……

    بسیار زیباست……

  4. معصومه عرفانی

    فروردین 10, 1396

    سلام بزرگوار بسیار زیبا سرودید

      در وسعت  ِ  اندیشه ها  مثل  ِ  طلایی خوش عیار

      عشق  تو  در احساس  ِمن تضمین  ِ فردا می شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا