🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امشب زیادی خرد و خمیرم

(ثبت: 265295) آبان 13, 1402 

 

امشب زیادی خرد و خمیرم
از دست خرها چون خاکشیرم

سرگرم شعری از جنس دردم
ناز آفرینم ! دورت بگردم

ای آنکه هستی چون ماه خاور
نسکافه دم کن چایی بیاور

تا راه خود را بهتر بپویم
حرف دلم را بهتر بگویم

باید زمانی تنها بمانم
قربان قدّت دردت به جانم

وقتی که تنها در این اتاقم
یعنی بفکر جنگ و نفاقم

آنانکه عمری دیوانه بودند
بر روی مردم آتش گشودند

خرها که با زن ها در ستیزند
شاید سر ما آتش بریزند

تاکی جنایت در این زمانه
پرپر شود گل در باغ خانه

لبریز دردم ای جان جانان
بنما ترحّم  بر حال آنان

نزد هر آنکس خواهان جنگ است
خفته خری که خنگول و لنگ است

کو آنکه دارد قصد حمایت
از صلح جویان در این ولایت

حالا ولم کن ! از غصّه سیرم
در دام شعرم امشب اسیرم

چون باز کردم ، این دفترم را
باید بگویم ، شعر ترم را

 

#مهدی_سیدحسینی
@sheroshirini055
۱۰ / ۸ / ۱۴۰۲

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. معین حجت

    آبان 13, 1402

    درود جناب سید حسینی …
    👏👏👏💐

  2. علی معصومی

    آبان 13, 1402

    🌹🌿🌹🌿👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    • مهدی سیدحسینی

      آبان 13, 1402

      سپاس جناب معصومی
      شاد و سلامت باشید 🌹🌹

  3. برهان جاوید

    آبان 14, 1402

    درود بر شما جناب سید حسینی گرامی
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 14, 1402

    جناب سید حسینی ارجمند
    درود بر شما .بسیار زیبا سروده اید
    خرها که هردم با زن ستیزند
    آخر سر ِ ما آتش بریزند
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸👏💐👏💐💐🌿🍃

    • مهدی سیدحسینی

      آبان 15, 1402

      سپاس از حضور گرم و نگاه زیباتون زنده باشید 🌹🌹

  5. علی شنبه ای

    آبان 23, 1402

    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا