🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امواج خواب

(ثبت: 235557) بهمن 5, 1399 

 

در حضور خواهش امواج خواب
تكيه بر يك زورق بشكسته ام
چشم بسته در فضاى خاطرات
چون غريق گم شده دلخسته ام
مى برد هر دم به يك سو جسم من
بادها اين زورق بشكسته ام
گم شدم در پيچش امواج ها
با طنين خواهش مستانه ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا