🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انار

(ثبت: 229312) تیر 24, 1399 

 

کاش مثل یک دانه انار
وحشت پاییز را
در من بشکنی
یا روی سپید شعرهایم
مرا قرمز ببوسی
معجزه کنیم در واژه ها
دست شب را بگیریم و
در بلوغ صبح خوابش کنیم
کاش
زندگی میان ما
آرام بنشیند
و ما چیزی کم نداشته باشیم
مثلا
تو چشمهای مرا
من دستهای تو را…..
.
.
#مستانہ‌دادگر

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 24, 1399

    سلام و درود

    مانند همیشه زیبا و لطیف و خواندنی

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

  2. فریبا نوری

    تیر 24, 1399

    سلام
    چه قدر تغزل هست در این سپید
    درودهای بسیار مستانه دادگر عزیز
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    تیر 24, 1399

    👏👏👏👏👏🌿

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1399

    سلام و درود 🌹

  5. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا