🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انبار طمع

(ثبت: 222387) اسفند 17, 1398 

 

دیدید رقابت زمینی کردید
انبار طمع را همگانی کردید

افزون طلبی تان چو تیغ بران
آرامش مردمی به آن قطع کردید

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 17, 1398

    حریص متاع دنیوی…

    به دور از آرامش …

    سلام

    استاد ارجمند جناب مروج عزیز

    زاد روز امام همام گرامی باد

    تقدیمی : 🌺

    آبرو ، با مال افزونی ، تباه
    چون رفاهی را فراهم با گناه

    روی آرامش نبینی ، جانِ من
    دور از سختی چه آسایش رفاه

    ولی اله بایبوردی

    17 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا