🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انبار طمع

(ثبت: 235819) بهمن 12, 1399 

 

ديديد رقابت زمينى كرديد

انبار طمع را همگانى كرديد

افزون طلبى تان چو تيغ بران

آرامش ملتى به آن قطع كرديد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 12, 1399

    🌷🌼🌷🌼🌷🌼🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا