🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 243753) دی 3, 1400 

 

[برای امام زمان(عج)]

کوچه‌های شهر؛
پیر شده‌اند و،
صبرشان سر آمده‌ست!
***
به انتظارِ عالمی؛
— معنا بده!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نقدها
  1. درود بر شاعر
    خیلی خوب بود
    مخصوصاً بند اول:
    کوچه های شهر پير شده اند….
    کاش بند دوم هم به همین قدرت شاعرانگی می داشت

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 3, 1400

    به انتظارِ عالمی؛
    — معنا بده!

    درود جناب فلاحی گرانقدر
    بسیار زیبا و موجز سروده اید
    و البته اگر از دید نشانه شناسی نوین به موضوع نگاه کنیم که در پیشینه عرفان ایرانی هم دریچه هایی رو به آن هست؛ معنا در همان انتظار است. به بیان دیگر، معنا اساسا چیزی جز انتظار نیست.

    🌷🌿🌷🌿🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا