🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسان شوی

(ثبت: 219428) آذر 25, 1398 

 

جز به نیکی نیست، این راه درست
عاقل از آلودگی ها دیده شُست

عاقبت پیدا و پنهان رو شود
عشق با جان و تنت هم سو شود

گرچه دل باشد دلیل بندگی
عقل را سرمایه کن در زندگی

رسم دنیا را کنون از نو بخوان
رنج را تاریخ بدخواهان بدان

مردمان با خدا پاینده اند
تا ابد بر این جهان تابنده اند

مهربانی را به مهمانی بگیر
تا نباشی بنده ی نفس اسیر

حاصل عشق و شهامت را ببین
با کرامت باش با اهل زمین

گاه گاهی در خودت اندیشه کن
رسم مردی و رفاقت پیشه کن

گر بخواهی، همدم نیکان شوی
نیک باشد، اندکی انسان شوی

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1398

    سلام

    زیبا سرودید

    زنده باشید

    💐💐💐

  2. مينا امينی

    آذر 25, 1398

    درود هنرمند
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید و موفق💐🙏

  3. علی معصومی

    آذر 25, 1398

    درود بر شما
    جناب قالیباف نازنین
    بهره مندم از قلم ادیبانه شما

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • درود فراوان استاد
      در محضر اساتید درس پس میدهم

      پایدار باشید 🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    آذر 25, 1398

    سلام و عرض خیر مقدم 🌹

    مثنوی زیبایی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  5. سعید فلاحی

    آذر 26, 1398

    سلام و درود🌹🌹🌸💐👏👏👏👏👏شادکام باشید

  6. درود ها
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا