🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسان مرده

(ثبت: 264358) مهر 11, 1402 

 

انسان مرده
در آخرین طبقه از آسمان خراش شهر
پرنده ها خودکشی کرده اند
و آسمان که عقیم شد
باران نمی بارد
مگر در نگاه ما
که بارانی ست بی برکت
و آن پرنده که از عرش کشتی بر فرش نسرین نشست
آواز می خواند :
روح مرده است
نوح مرده است
روحِ نوح مرده است …

 

۱۴۰۲/۲/۳۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مهر 12, 1402

    یکی از بهترین کارهای شماست
    فقط با این توضیح ” که بارانی ست بی برکت ” مخالفم . و حس می کنم می توانست خیلی بهتر باشد .

    • سپاسگزارم از نقدتون
      اشک مانند باران بی برکته که هیچ ثمری نداره

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا