🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقتی هستی

(ثبت: 265072) آبان 5, 1402 

 

وقتی هستی
چه شعری می توانم بگویم
جز کلمات سبز چشمان تو
که شعر می شود
بر برگه های پاییز قلبم
تا مِهر فسرده ی روزهایم مردادی شود

حالا که نیستی
دلتنگی جان می گیرد
و شعر می شود
و جان مرا هم نیز…

 

سروده ۱۴۰۲/۷/۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 5, 1402

    سلام و درود

    عاشقی کن که عشق می ماند

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏🌱

  2. رسول علی محمدی

    آبان 5, 1402

    سلام و درودها
    زیبا بود و قابل تحسین🌹

  3. مهدی سیدحسینی

    آبان 16, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا