🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهار فصل پاییز

(ثبت: 264839) مهر 29, 1402 

 

چهار فصل
پاییز
خش خش خاطراتی
که در قلبم جارو می شود

با رفتن تو
این گونه های خیس
نشیمن گاه هیچ بوسه ای نشد…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مهر 29, 1402

    سلام
    و دوتا پیشنهاد برای فائزه :

    ۱- بعد از پاییز ، ” است ” را حذف کن
    ۲- شعر را به شکل دو پاره بنویس . یعنی بین بخش اول و بخش دوم که از ” با رفتن تو ” شروع می شود ، فاصله ای بنداز

    • سلام مانای عزیز
      سپاسگزارم درست می فرمایید
      انجام می شود

  2. طارق خراسانی

    مهر 29, 1402

    سلام و درود

    مانای عزیز اینگونه می فرماید:

    چهار فصل
    پاییز
    خش خش خاطراتی
    که در قلبم جارو می شود

    با رفتن تو
    این گونه های خیس
    نشیمن گاه هیچ بوسه ای نشد…

    بسیار زیباست
    آفرین

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  3. Benyamin

    آذر 1, 1402

    عالی بود عمه بیست بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا