🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های فائزه(نوشا) اکرمی

از دیدگاه ارسطو

در کتاب بوطیقای ارسطو ؛ ارسطو از روایت و نه شعر حرف زده و آن را هم تابع اصول سازنده اش دیده است و نه از زاویه ی چیستی آن.

خوانش: 236

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

۱: اکسپرسیونیسم (درون آزمایی)

بیان تصورات و احساسات است و اکسپرسیونیسم های آلمان در تلاش بودن ناخودآگاه و حالات درونی انسان را به نمایش بگذارند و نمایش رئالیستی ( واقع گرایی) را کنار گذاشتند. نظریه های آنها ذهنی بود و به شخصیت نمایش عمق روانشناسانه می دادند و از طریق او خواسته های ذهنی و حرف های خود را آشکار می کردند . عمر اکسپرسیونیسم طولانی نبود ولی تاثیر زیادی بر نمایشنامه نویسانی مثل “ساموئل بکت” “ژان رنه”

خوانش: 454

سپاس: 1