🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیباترین ملودی جهان

(ثبت: 264410) مهر 13, 1402 

 

ساز تمام دنیا را برایت کوک می کنم
تا هدیه دهی قلبت را
به معبد جانم
تا با سمفونی اعجاب انگیز احساست
زیباترین ملودی جهان را
جهانی کنم…

 

۱۴۰۲/۲/۱۵

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. Benyamin

    آذر 1, 1402

    خیلی عالی

    • عل

      آذر 1, 1402

      زیبا

  2. علی

    آذر 1, 1402

    بهبودی یعنی عشق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا