🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسان نما

(ثبت: 235118) دی 21, 1399 

 

خانه ويران كرده اى انسان ، ايمانت كجاست ؟

زندگى زندان محرومان شده ، ذهنت كجاست ؟

روى هم انبار گرديد ، روزى مستضعفين

چند روز از عمر باقى مانده ، زندانت كجاست ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا