🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انفجار تنهایی

(ثبت: 240344) تیر 16, 1400 

 

می‌جنگم با تنهایی
پشت خاکریز پر از مین دنیایم
بی‌تو،
هر گوشه‌ای،
پا می‌گذارم
صدای مهیبی دارد
انفجار تنهایی‌ام…

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    تیر 16, 1400

    درودها بانو طیبی عزیز

    بسیار زیبا

    🍃🍃🍃🍃🌷🌷🌷

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 16, 1400

    شادکام باشیدلذت بردم
    🌹🌺🌸

  3. مدینه ترکاشوند

    تیر 17, 1400

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • لیلا طیبی

      تیر 19, 1400

      درود بی پایان

      🙏🙏🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا