🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انگلها 3

(ثبت: 269497) خرداد 7, 1403 

 

اینهمه خانه که اطراف شماست
سفره های خالی از مکر شماست
قوت مردم را چه کس دزدیده است
ذهنها سرگشته از کار شماست
رانتها در جیب دلالان دزد
پس چه کس مسئول اعمال شماست
برده اند و خورده اند طبق روال
این کویر خالی از فکر شماست
این نجومی زاده ها بر مسندند
محتسب در عیش و تدبیر شماست
تنگه های فقر هر روز گودتر
این خرابی حاصل ذهن شماست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا