🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهدا

(ثبت: 235934) بهمن 15, 1399 

 

آن نسيمى كه ز باغ ازلى اوج گرفت

در زمين روح پريشان زده ام موج گرفت

عاشقان را همه از بوى تو سرمست كنند

در خرابات به يك جرعه دلم اوج گرفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 15, 1399

    درود بر شما
    عااالی…
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا