🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اوجی به پرواز تو کو؟

(ثبت: 219389) آذر 24, 1398 

روزم چو شب کردی چرا آتش بجانم می زنی
هر دم نسیم کوی خود بر آشیانم می زنی

آهسته نجوای میکنی در سینه شیدای من
رنگین کمان جلوه ای در آسمانم می زنی

در فصل سرد بی کسی ای آشنا با هر کسی
سوز جدائی تا به کی بر استخوانم می زنی

سرگشته ام چون بادها بردی مرا از یادها
با تیر مژگانت اگر نام و نشانم می زنی

جز نام تو لب دوختم با هر سکوت آموختم
افروختن با غمزه را ورد زبانم می زنی

شاهین اقبال مرا اوجی به پرواز تو کو؟
تا طره از گیسوی خود بر کهکشانم می زنی

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. جز نام تو لب دوختم با هر سکوت آموختم

    سکوت …نجوای درونی ….

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌹

    نجوای دل را با خدا مطرح کنی ای با وفا
    یادی کنی از یادها چون باد سرگردان چرا

    لب دوختی چون فرّخی چون سعد سلمان ناله ای
    یادی کن از ژان ژاک روسو ، گر بی گنه ،حُکمی روا

    ولی اله بایبوردی

    24 / 09 / 1398

    🍃🍃🍃🍃🌷🍃🍃🍃🍃

  3. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1398

    درود بر شما جناب استاد معصومی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐👏👏👏💐

  4. درود و ارادت استاد معصومی گرانقدر
    به به! لذت بخش و دلنشین و بسیارخوش سروده اید
    دست مریزاد و احسنت
    در پناه مهر باشید و شادکام🍃💐💐💐

  5. سلام استاد عزیز.
    زیبا و دلنشبن می سرایید.
    جای شعر شما در تنوشت هم خالیست.
    زنده باشید.

  6. امیر جلالی

    آذر 25, 1398

    رنگین کمان جلوه ای در آسمانم می زنی
    بسیار زیبا بود و خالصانه …
    دلنشین بود نیز…
    درود بر شما

  7. معصومی ای استاد جان ای نازنین ای مهربان
    با طبع زیبا همچنان آتش به جانم می زنی

    سلام و آفرین استاد🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا