🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اوج و عروج

(ثبت: 231490) شهریور 29, 1399 

 

جسم من با ساز تنبور شفا همساز شد

روح من در آسمان با عاشقان دمساز شد

آتشى كز جهلتان بر جسم رنجورم زديد

پرده پرده تار و پودم جلوه ى پرواز شد

بياد شهيد سيد خلیل عالى نژاد ، او كه در غربت به آتش خيانت سوخت ، روحش شادمان در جوار رحمت الهى

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 29, 1399

    💐💐💐🌹🌹🌹🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا