🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اي زخم…

(ثبت: 267752) بهمن 27, 1402 

 

فرياد از اين بي خبري حرف بزن
با او به زبان ديگري حرف بزن

من هرچه كه گفتم او نفهميد مرا
اي زخم تو خوش بيان تري حرف بزن!

 

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 28, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا قلم زده اید
    🙏🌺🙏🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا