🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر ایدون بخواهد هوک…

(ثبت: 252057) مهر 21, 1401 
اگر ایدون بخواهد هوک…

 

چیدنی‌ست
چه سیب
چه بوسه

🍎

از درخت بپرس!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ