🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایام من

(ثبت: 221053) دی 26, 1398 

 

چون به دشواری رسید ایام من
تلخ گشته از مصائب کام من

از زبان تلخ دشمن راضی ام
از چه یارم میدهد دشنام من

میپرستم من خدا را هر نفس
تا که ریزد باده ای در جام من

از گفتاری نترسم چون تویی
هست در قرآن و در انعام من

در میان کوره راه بندگی
تا کجا خواهد کشید انجام من

چون کبوتر شد دلم بر بام تو
همچو خورشیدی شدی بر بام من

در گذشته، حال و آینده گم ام
با تو باشم، میرسد هنگام من

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. شیرین باد کام تان بزرگوار
    از این پس، از حلاوت ایام
    👏👏👏

  2. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب حسین قالیباف(تابان)
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

    • باعث افتخار بنده هست که در خدمت شما شما باشم استاد

      سپاسگزارم 🌹🌹🌹

  3. مينا امينی

    دی 26, 1398

    درود آقای قالیباف
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا