🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایرانیم

(ثبت: 7278) آذر 22, 1397 

« ايرانيَم »

سربازم   و  سربازم ، بر  دشمنان    مي تازم          

  ايرانيَم   ايراني  ،  در    پُـر   دلي     ممتازم

دشمن شدم  به  دشمن، بر دوستان  جانبازم          

رزمنده ام   به  ميدان ،  رزمي    بُوَد    آوازم

ايرانيَم   دليـرم ،   از   حق    بُوَد       ابرازم         

   خدمتگزار    دينـم  ،   اسلاميـَم     سربازم

بر دوستان  جانبازم  ، با   دشمنان    ناسازم          

  رزمنده ام   ايراني ،  در   رزم   ترك    تازم

اي حزب بعث  گمراه،من بر  وطن جانبازم           

از  دشمنان  نترسم ،  از  پايشان   مي اندازم

اي  دشمن  دينداري ، دينداري  از    آغازم          

  با   ضربه ي كلنگم، گوري برات مي سازم

صياد  بي كمينگاه ،كوري كه  در   پروازم            

صيد تو جغد كورس،جغدي  نِي ام  شهبازم

ايرانيَم    ايراني  ،  با   جنبه ي       روحاني      

      من  دورم  از  شيطاني،  دينداريَـس    آوازم

ايراني  از  قديمس ، در  نزد  حق    كليمس          

حرفش  به طبق دينس،بر حق  چه  مي برازم

طبعم به دشمني نيست،دشمن به آدمي نيست         

 دشمن  اگر  كه  باشم ، من  دشمن  گُرازم

صدام  يزيد   كافر ،     ايرانيَـم         دلاور         

  بي  دين  نباشم  آخر ، بر دين حق   مي نازم

صدام بنشين سرِ جات ،ايران  بِـبر تو از  ياد         

  گر بيش ازاين زدي داد،بازم برات  مي سازم

آتش  زنم  به  حزبت،بر  قول  و فعل كذبت          

آماده   كردم   آتش  ،  در  لوله هاي  گازم

بهر   زبان   گُنگت ، تيغ   دو  دَم    بـسازم          

وانگه  سرت  بكندم ، در  جبهه ي   اهوازم

صدام  تو گيج و مستي،خودخواه و خود پرستي        

    از  حزب  ابلق  هستي،من  با  تو كي بسازم

حزب حسيني ام   من، قشر  خميني ام   من          

  شغلم  بُوَد  شهادت ، زين  شغل  سر  فرازم

٭٭٭

سروده   سال   1360

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):