🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اینجا ایران

(ثبت: 256786) اسفند 10, 1401 

 

اینجا ایران
خانهٔ من
خانهٔ تو
خانهٔ ماست
به شرق و غرب امید مدار
که ندهند تُرا تا به ابد فانوسِ لرزانِ کسی
آفاقِ تاریکت شکن وُ شعله افروز به این خانه
کاین خاکِ نارو خورده را
مظلوم مردمانیست صادق چون صبح
رواست اگر چراغی نور به این کلبه
زنهار نبخشائید تحفه به صد معبد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1401

    سلام و درود

    شرق و غرب اند کنون دشمن ابنای بشر
    آن دو در فتنه و آشوب، هوادارِ همند

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👍🌹🌿

  2. صفا یغمایی

    اسفند 10, 1401

    درودتان زیباست جناب خانمحمدی
    موفق باشید.دوست گرامی.
    🌺🌺🌺

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 10, 1401

    درود بر شما
    ماندگار باشید
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا