🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این ” آن “

(ثبت: 233783) آذر 2, 1399 
این ” آن “

 

از تبار پاییزان غارت
و
یامومیایی های اشراف زر و زرد مزخرف
نبوده هرگزم
از قبیله ی کاوه وکمانگیران روزان سخت
بی ذلت هیهاتم!
روز
از نگاه جهانگیر مشرقیم
هزار طلوع خواهد زد بر غربت وغروب وغرب
که بر زاریم پای می کوبد
درفش خونینم
تا
چشم ستاره
تا
ماورای هزار اردیبهشت
افراشته خواهد گشت
سرخ وسپید وسبز، الله اکبر!
از نسل سربداران دشتهای لاله زاران بی سر
سبزان سرنوشت بشر
در شبهای تاریک وتار
راهزنان خوف وخطر
همه ام شرر
اصلا
و
مهمتر
عبارتم هل من ناصرست
به نشان نخستین درست
به هابیل می رسم
رسمم
پر از قرون خشم
بی گناهان سهرابان مست
وسیاووشان بی غش
امیری حسینم
سر بلندان بانگ واویلایی اکبر
و
اینست
که گرازان وحشی
از سایه ی صولتم رم می کنند ، رم
این یعنی :
معنی شب شکاریم
شب درخواهد شکست

این ” آن ”

در رگم جاریست ، مدام

 

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آذر 2, 1399

      درودها
      بر شما

      سپاس از حضورتان

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  2. عادل دانشی

    آذر 2, 1399

    درود بسیار پرمضمون و خوش ساختار🌸🌺🌷🌹❤️

    • اکبر رشنو

      آذر 2, 1399

      درودها

      بر شما

      ممنوناز حضورتون

      🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃

  3. دانیال فریادی

    آذر 2, 1399

    سلام استاد من

    از خواندنش لذت بردم

    لطفا به آخرین شعرم سر بزنید خوشحال میشوم و نظرتان را درباره پایان شعر لطفا بیان کنید🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺

    • اکبر رشنو

      آذر 2, 1399

      درود بر شما

      ممنونکه هستید

      متوجه نشدم منظورتونو

      در خدمتم

      🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  4. درودها استادم

    شعری به تمام قد بر افراشته و زیبا را میهمان قلم شما بودم

    همیشه از این قلم آموخته و می آموزم

    پایدار و سر بلند باشید

    💐💐💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آذر 2, 1399

      درودها

      عزیز ارجمندم جناب نژادیان عزیز

      حضور ارزشمدارتون همیشه مغتنمست

      باشید بهمهر ونیکویی خداوند عزیز

      تابان بمانید

      🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا